Ön a Zálog és Hitel Zrt. által kibocsátott zálogjegyek online árverési oldalán van. Ön ezen az oldalon árverezhet a Zrt. által kibocsátott és ki nem váltott zálogjegyekre. A legmagasabb licit összegen megnyert zálogjegy mellé átadjuk Önnek az azon szereplő ékszereket. A zálogjegyet kiváltani már nem kell (plusz költség nem merül fel) , Ön a legmagasabb licit összegen jut az ékszerekhez.  

-Tájékoztató-
-Segítség a licitáláshoz-
Ön a Zálog és Hitel Zrt. által kibocsátott zálogjegyek online árverési oldalán van. Ön ezen az oldalon árverezhet a Zrt. által kibocsátott és ki nem váltott zálogjegyekre. A legmagasabb licit összegen megnyert zálogjegy mellé átadjuk Önnek az azon szereplő ékszereket. A zálogjegyet kiváltani már nem kell (plusz költség nem merül fel) , Ön a legmagasabb licit összegen jut az ékszerekhez.  

-Tájékoztató-
-Segítség a licitáláshoz-

Gyakran ismételt kérdések

Hogy működik az oldal?

Az oldalon már lejárt zálogjegyeket lehet licitálással nyerni. Előleget kell fizetni a licitáláson való részvételhez.

 

Mire lehet licitálni az oldalon?

Zálogjegyre és a rajta szereplő zálogtárgyra.

 

Hogy tudok fizetni?

Fizetésre van mód előre utalással, bankkártyás fizetéssel és OTP Simple rendszerrel. Licitálás nyerteseként módjában áll készpénzes fizetésre is személyes átvétel esetén.

Minden esetben fel kell tüntetni a következőt:

-a felhasználónevét vagy emailcímét

-a termékazonosítóját vagy aukció azonosítóját


Honnan tudom, hogy nyertem?

A licitálást követően a nyertes emailben értesítést kap arról, hogy mik a következő lépések a termék átvételéhez.

 

Mi történik, ha nem nyerem meg a licitet?

Aki nem nyer a liciten az visszakapja az előlegként elküldött összeget 5 munkanapon belül.

 

Miért kell fizetnem a licitáláson való részvételért?

A licitálásra befizetett összeg az elkötelezett licitálókat védi. Ezzel az intézkedéssel tudjuk kiszűrni azokat a résztvevőket, akiknek nem áll szándékukban megnyerni a terméket.

 

Mennyit kell fizetnem a licitáláshoz?

A kikiáltási ár 10%-a alatti összeg az árverési előleg, melyet be kell fizetni a Zálog és Hitel Zrt. részére.

 

Hány termékre licitálhatok egyszerre?

A felhasználó annyi termékre licitálhat amennyinek az előlegét kifizeti.

 

Miért nem licitálhatok azonnal, miután befizettem az összeget?

Az előlegek feldolgozását manuálisan kollégánk végzi, így az átfutási idő változó.

 

Mennyi idővel a lezárás előtt jelentkezhetek be az előleggel?

Legkésőbb a licitálási idő lejárta előtt 3 nappal tudjuk garantálni a licitre való beléptetést.

 

Mikor tudok licitálni egy termékre?

Az előleg befizetését követően, miután a jóváhagyást megkapja az adott profil, azután lehet tenni az első licitet a lezárási időpontig bezárólag.


Mikor kapom meg a megnyert terméket?

A megnyert liciteknél felmerülő licitösszeget először ki kell egyenlíteni a Zálog és Hitel Zrt. felé. Ezt követően a Zálog és Hitel Zrt. kollégája feladja a csomagot 5 munkanapon belül.

Azok akik személyesen veszik át, az előre egyeztetett időpontokban tudják átvenni.


Hogy tudom módosítani a kézbesítés/átvétel lehetőségét?

A licitálást megelőzően a weboldalon a Saját fiókom oldalon a címjegyzék módosítás fülön van lehetőség a módosításra. Licitálást követően nem lehet módosítani a címet.


Hogy tudok visszavonni licitet?

Licit visszavonására nincs lehetőség.

 

Hogyan tudok elállni a vásárlástól?

Az előlegként befizetett összeg foglalóként működik és beszámításra kerül a nyertes licitáló számára. Ilyenkor a fennmaradó licitösszeget kell kiegyenlítenie, hogy megkapja a terméket. A foglaló a Zálog és Hitel Zrt-nél marad, ha a nyertes nem egyenlíti ki a tartozását a Zálog és Hitel Zrt. felé.


Mi a teendő, ha nem tudom teljesíteni a termékátvétel feltételeit?

Személyes átvétel esetén egyeztetni kell a Zálog és Hitel Zrt. kollégájával az átvétel időpontjáról. Házhoz szállítás esetén minél hamarabb jelezni kell írásban, ha nehézség merül fel. A vevőt nem terheli szállítási költség, de a szállítást csak Magyarországon belül tudjuk elvállalni.

 

Ha egyik kérdésre sem kapott választ kérem hívja az 0630/3674068 számot vagy érdeklődjön emailben a következő címen: ugyfelszolgalat@zaloghitel.com